Mer jobbsökande och mer städning

Min dag har hittills sett ut som de flesta av mina senaste dagar. Jag började med att kliva upp och uppdatera mig i cybervärlden, äta frukost och duscha sedan var jag redo för ännu en arbetslös dag...

Jag har hunnit med att söka tre jobb, ställa iordning allt porslin i ena glasskåpet i köket så att det ser snyggt ut, städat ur och sorterat i skåpet ovanför spisen, tvättat en maskin tvätt, vikt och tagit reda på en annan samt börjat fundera på hur jag ska gå tillväga i tvättstugan med städningen där.

Just nu håller jag på och kokar fullkornsmakaroner och ska steka lite bacon till min grönmögelsås så att jag får lite lunch i magen...:) Efter det ska jag arkivera lite papper åt pappa och sedan antingen ta itu med att storstäda skafferiet eller sätta igång med tvättstugan beroende på vad klockan blir. Blir en sväng till gymet också iaf. Hade tänkt ta mig iväg innan solen går ner så det inte bli så förbaskat kallt. Alternativt gå ner så jag har tränat klart till mamma är klar så kan jag åka med henne hem. Lite lat får jag ju vara om jag först går ner och sedan kör ett hårt pass på gymet. För mycket konditionsträning är ju inte bra...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0