Morotskaka och melodifestival

Jag gjorde precis klar min morotskaka så bara kaffet kokar upp ska jag bjuda resten av familjen på efterrätt... Ett nytt recept som jag testade från Leilas "A piece of cake", så jag hoppas att den är god. Hennes recept brukar ju vara goda iaf...:) Bildfunktionen vill inte fungera så ni får tyvärr ingen bild på min "skapelse"..;)

Senare ikväll blir det väl melodifestivalen som lockar på tv... Orkar nog inte engagera mig i något mer än så idag...

Nej dags att ta tag i kaffet och duka nu.

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Tack för kommentarerna om min blogg! Jag är lite sugen på att ändra designen ju, men vet inte hur, för egentligen gillar jag den, men tycker den är lite stel på nåt sätt. Svårt sånt där. Jag skall fundera och se vad jag kan hitta på för något...

2009-02-08 @ 09:29:28
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0