Nästan allt...

Jag avklarade nästan min lista idag iaf. Dock inte riktigt eftersom jag inte har sett över flyttkartongerna fortfarande. I den här takten kommer jag väl skjuta på det några veckor till..:)

Tog i alla fall som sagt en promenad ner på stan idag. Lunchade med mamma och sedan gick jag till apoteket. Sprang på en klasskompis från högstadiet. Hon hade fått en liten dotter i lördags. Hur liten som helst och självklart hur söt som helst också. Riktigt kul i alla fall...:) Efter apoteket gick jag och köpte mig en ny shaker så att jag kan sätta igång och blanda proteindrinkar igen. Var ju oerhört dumt att tappa den jag hade förut.. Nu har jag ju som sagt en ny igen i alla fall. Köpte ett gymkort igår så nu behövs ju verkligen shakern också. Blir dock ingen träning ikväll. Spar den till imorgon eftersom jag har sådan grym träningsvärk idag.

Sedan jag kom hem har jag dammsugit och fixat ett fotografi att ha när jag söker jobb. Nu skulle jag ju kunna gå och fixa ihop i alla fall en flyttkartong. Får se hur det går med den saken dock, den som spar han har och jag kan ju faktiskt göra det imorgon också...;)

Har varit lite ont om bilder igen så här kommer en bild från när jag ligger på stranden i Thailand på Freedombeach i Phuket... Inte för att det kanske syns att det är jag när bilden är så liten men iaf..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0