Packdags...

Satt och läste nått inlägg som Blondinbella skrev i sin blogg igår om att killar alltid packar i sista stund. Återigen bevisat att jag ibland är som en kille i så fall. Vi ska åka om 4-5 timmar och jag har inte haft en tanke på att packa ännu. Vilket jag egentligen borde ha. För om typ tre timmar blir det förmodligen min uppgift att åka och byta bil med mamma, packa maten som ska med och därför bör jag ju vara helt klar då. Insåg nyss att en av mysdräkterna jag ville ha med låg i tvätten, bra planerat eller nått..:) Fick bli den nya dräkten istället då, så nu var det tur att jag köpte den igår. Eller tur å tur... Jag hade ju kunnat tvätta någon av de andra också men det är inte riktigt lika roligt..;)

Borde ta tag i att göra mig själv klar också men det är ju så mycket roligare att sitta här och skriva...haha...


Kommentarer
Postat av: Jennie

för blondinbella är tjejen med koll eller?

2009-02-26 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0