Produktiv

Idag har jag varit riktigt produktiv hittills trots att jag sov länge. Jag har fixat en massa papper, skickat in biljetter till Volvo, skickat in lite andra papper, mailat iväg en massa viktiga mail och sökt några jobb. Så nu tog jag en liten paus för att surfa runt lite. Sedan blir det lunch. Måste ju äta regelbundet nu när jag kommit hem så jag får tillbaka mina kilon som jag gått ner. Är dock fortfarande förkyld så ingen träning ännu men till veckan har jag tänkt införskaffa mig ett nytt träningskort. Ska bli skönt att komma igång igen. Blir ju grymt rastlös av att inte träna om inte annat...

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med. Fixa lite på pappas dator kanske... Sedan funderar jag på att ta mig ut och köpa fler flyttkartonger och lite ingredienser så att jag kan göra morotskaka imorgon. Fast det snöar och ser så kallt ut så kan hända att jag skjuter på det till imorgon också...:) Fördelen med att vara arbetslös är att jag inte behöver stressa över huvud taget. Nackdelen är att jag blir grymt rastlös och säkert kommer att klättra på väggarna snart...:)

Bjuder på en bild från Thailand så länge iaf. En av kvällarna på Phi Phi....


Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack:)



Morotskaka är så otroligt gott, blev riktigt sugen på att göra en själv!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0