Redo

Nu är jag packad och klar. Har tagit in skidorna och pjäxbagen och har packat alla kläder. Jag har även hunnit med at dammsug nedervåningen så att mamma ska slippa göra det det första hon gör ikväll när hon kommer hem från jobbet... Det som är kvar att göra är matsäckssmörgåsar bara. I övrigt är jag nog helt klar vad jag vet, eller förresten, datorn ska ju packas den med så klart men den är som vanligt det sista som packas ihop...:)

Har börjat snöa en massa igen så det kommer nog att ta tid upp idag, men men... Får väl äta nått i Sveg också har jag som sagt tänkt göra lite mackor att ta med så det blir nog bra...

Avslutar med en bild som jag tog över Funäsdalssjön när vi var upp sist...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vilket otroligt fint foto, sånt grymt djup i bilden!

2009-02-28 @ 19:57:12
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0