Senaste fyra åren

Tyckte denna var lite rolig så tog den från http://spessartin.blogg.se . Är ju lite skoj att tänka tillbaka på vad som hänt de senaste åren...

För 4 år sedan

Hade jag bott i Luleå i ungefär ett halvår och började väl mer eller mindre göra min hemmastadd där även om jag åkte hem till Bollnäs så fort jag hade chansen.

För 3 år sedan

Hade jag inte varit singel allt för länge och hade garanterat inte vant mig vid tanken på att vara det heller.

För 2 år sedan

Då hade jag gått vidare mot nya bekymmer..*ler* Den våren var det mycket film och sena nätter som gällde. Hann även med en resa till Riksgränsen och ett par resor till Fjällnäs så klart...:)

För 1 år sedan
Hade jag träffat en person som idag betyder väldigt mycket för mig och är en av få personer som jag verkligen pratar med allt om. En underbar vän helt enkelt..:) Även denna vår blev det en resa till RIksgränsen också blev det även Hemavan och Riga och så klart Fjällnäs ett par gånger.

Så då får väl jag ta och utmana alla som har lust också då..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0