Slut på helgen...

Så var det då slut på helgen. Var ju som sagt alla hjärtans dag i lördags. Jag fick jättegoda ekologiska geléhjärtan i present..:) Så nu kan jag äta dem med riktigt gott samvete eftersom jag kanske borde vara LITE intresserad av att mat ska vara ekologisk med tanke på min och Louises uppsats..:)

I övrigt har det varit en riktigt skön helg. Har blivit lite promenader i solskenet bland annat..

Idag har jag hittills hunnit att städa frysen och hängt en maskin med tvätt. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med. Chattar lite med Therese just nu sedan får jag se vad det blir när jag lyckas masa mig från datorn. Tänkte gå till gymet till de öppnar klockan tre iaf, så hinner jag gå lite tidigare så hinner jag in på banken och fixa lite ärenden åt syster också innan... Får bli ett hårt pass för ryggen och biseps idag..:)

Eftersom Björn klagar så hemskt på att min blogg har blivit en städ- och matlagningsblogg så får jag väl se till att jag antingen hittar på något annat att göra om dagarna som ni kan få läsa om eller så kanske jag ska börja göra jätteutlägg om mina träningspass istället.... Hmm tåls att fundera på...:) Medan jag är arbetslös får ni nog dock stå ut med att jag uppdaterar här med en del onödigt bara för att få tiden att gå..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0