Support och arbetsförmedlingen

Idag på morgonen har jag faktiskt använt mig lite av mina supportkunskaper från Telia. Han skulle testa det jag gav förslag på när han kommer hem så jag hoppas att det funkar igen efter det...:) Eftersom jag inte har jobbat på snart ett år dubbelkollade jag med Kalle vad han trodde och han var inne på samma spår som mig, lite positivt för mig iaf. Jag har inte glömt bort allt än...;) Tack Kalle!

Nu ska jag klä på mig lite varmare kläder och ta mig ner till arbetsförmedlingen tror jag. Dags att rapportera hur jobbsökandet går igen också hade jag lite frågor som jag hoppas de ska kunna svara på eftersom mina första tre månader har gått innan jag ska rapportera nästa gång.

Hörs senare om jag inte frysit ihjäl påvägen. Fast bara -12 nu så är nog ingen fara..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0