Tillbaka efter en riktigt trevlig dag

Det blev lite ändrade planer så vi började i Gävle. När vi kom dit vid 10 så började vi med att ta en fika, rabarberpaj för min del och ostfralla för mammas del... Efter det var vi redo för shopping. För min del blev det så klart några påsar även om jag inte visste något jag skulle ha imorse..:)

Det blev en ny mysdräkt, de som känner mig vet ju att jag älskar sådana och springer runt i sådana för jämnan när jag är hemma.. På samma affär blev det även två linnen, skönt att ha några nya så att jag kan kasta några gamla.. Efter det så inhandlade jag ett par skor och avslutningsvis blev det två tröjjor som jag kan ha nu till våren, lite roligare med lite andra färger än bara mörka då..  Hittade även ett par andra skor som jag vill ha men de fanns inte i min storlek... Tråkigt tråkigt men kanske inte världens undergång för jag har ju några par till..haha..

Vi hann även med en god lunch mitt i shoppingen. Blev thaimat i form av två små rätter för både mig och mamma. Kyckling i sötsur sås och wookad biff med grönsaker. Gott gott...

Nu ryktas det om att det ska beställas pizza så jag återkommer lite senare med bilder å så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0