Bokat...

Idag har jag tagit tag i en massa nödvändigheter.Har ringt massa samtal (okej inte massa men iaf sex stycken till olika viktiga ställen). Jag har hunnit med att dammsuga hela huset samt  städat båda badrummen. Så lite nytta har jag ju gjort iaf..:) Har även bokat biljett från Trollhättan till Stockholm. Så nästa fredag ska jag få träffa Carro igen. Ska bli hur kul som helst. Vi får ju hela fredagkväll tillsammans men även hela lördagen. Massa tid mot för vad vi har varit vana vid på slutet. Bara för det bjuder jag på en bild från juldagen på oss två också då..:)




Ikväll har hela familjen spelat kort och ätit popcorn i den nya popcornmaskinen som syster fick av mig i julklapp. Blir faktiskt godare popcorn i den än om man köper och poppar i micron. Enligt mig iaf..:)

Kvällen kommer att fortsätta med 13 snart 30 på tv sen blir det nog sova efter den...*trött*...

Kommentarer
Postat av: --

Du har alltså tagit all din energi och ringt några samtal ;)

2009-01-06 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0