Börjar dra ihop sig

Nu börjar det dra ihop sig för att jag ska bege mig. Två dagar kvar i Bollnäs innan det är dags för att åka. Har varit till farbror doktorn och fått nytt recept på allergimedicin idag som jag skrev tidigare. Passade på att plocka ut den på apoteket på sjukhuset när jag ändå var där. Nu är "reseapoteket" därför helt fixat också, skönt att ha det klart. Har även tvättat en massa så att jag ska kunna packa imorgon. Var och hälsade på på gamla jobbet också. Skoj att träffa allihopa igen. Blev kaka över också så när jag gick för att hämta bilen som jag hade parkerat hos mamma så gav jag dem det som var kvar så fick de lite eftermiddagsfika också..:)

Morgondagen blir förutom packandet ganska lugn. Tänkte hinna med ett pumppass imorgonkväll iaf. Ta ut mig riktigt ordentligt för sedan vet jag inte när det blir träning nästa gång..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0