Energin idag...

Idag tog jag all energi jag hade (okej internt skämt men jag måste...) och diskade upp en massa porslin och packade om bland mina flyttkartonger. Nu ska jag bara göra något åt alla glas som jag fick i julklapp och en del skålar så är packningen som står framme färdig sedan. Dock finns det ju kanske mer att fixa med flyttkartonger om jag börjar gå igenom sådant som ligger under sängen och i skrivbordet här hemma hos mamma och pappa men det är en helt annan femma..:)

Imorgon blir det nog kanske en sväng till gymet. Har även tagit på mig att jag ska laga middag och baka åt syster som jobbar sista dagen på sitt jobb nu på torsdag. Sedan kan hon och jag roa oss tillsammans till hennes nya jobb börjar efter en vecka.. Sedan ska jag nog ta tag i att packa om glasen också. Mycket trevligare när det blir lite yta som jag faktiskt kan gå på när jag ska till sängen..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0