Hopptävling...

Kommer inte bli nå bilder idag heller eftersom uppkopplingen är grymt trög. Allt folk här i fjällen är väl uppkopplad eller nått annat dumt...

Var och tittade på hopptävling i Funäs ikväll iaf. En kille från Bollnäs som vann snowboarddelen tydligen, skoj... De var riktigt duktiga på att hoppa många av dem iaf. Avslutade kvällen med en fika. Morotskaka kan ju aldrig bli fel..:)

Efter att ha kommit tillbaka till stugan har jag suttit och försökt få internet att fungera någotsånär sedan har jag inte hunnit med så mycket mer. Ska dra mig mot sängen nu snart så att jag orkar upp tidigt imorgon för att utnyttja dagen.
 
Hoppas ni har fått en bra start på 2009 och att ni har bestämt er för era nyårslöften. Jag har redan bestämt mina, kanske att ni får ett smakprov från listan imorgon för nu orkar jag inte skriva nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0