Kärleksmums

I förrgår bakade jag kärleksmums från Leilas kokbok som jag fick i julklapp. De blev riktigt goda faktiskt. Jag är inte överförtjust i mörk choklad (tycker det smakar för mycket kakao) men det blev riktigt gott faktiskt. Chokladbitarna i gjorde också att kakan blev ännu godare...:)

Igår lunchade jag och Sara på Lilla K. Eller lunchade och lunchade... Vi satt där så länge så att kaffet nästan räknades som eftermiddagsfika..:) Tog en sväng på stan efter det. Igårkväll var jag, Jennie och hennes pojkvän på pump... Känns i musklerna idag kan jag lova...

Idag blir det en sväng på stan för en fika och sedan tänkte jag och syster testa gymet. Trivs jag där blir det nog ett gymkort där till veckan..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0