Rygg- och bicepspass

Testade gymet nere på stan idag... Blev ett pass för ryggen och biceps. Helt okej gym så det får nog bli ett träningskort där från och med på måndag... Kan ju alltid varva med lite pumppass och core så blir det nog riktigt bra. Vem vet, kanske ska jag gå på step någon gång också. Var länge sedan jag gjorde det nu, det är ju grymt kul. Iaf så länge det inte är för krånglig koordination för då får jag problem att använda mig av både armar och ben...haha...

Avslutningsvis, glöm inte att stretcha efter ett pass....;)


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Hej!



Vad roligt att du kommenterade min blogg, och visst är det så att vi är många som kämpat med jobb och studier parallellt, aldrig haft en ledig sommar, för då har man jobbat och så vidare. Och just därför så köper man sin dator när man vill ha en, eller köper den där kameran för att man vill h a den. Det är så tråkigt med människor som är så dåliga på att dölja sin avundsjuka. Som att de tror att allt detta bara kommer till en, men så är det ju verkligen inte.

Jag sommarjobbade ett år som städerska... bland den ordinarie personalen så tror jag inte att någon ens kan tänka sig hur otroligt mycket bitterhet och avundsjuka som fanns. Exempelvis så kunde vi sommarjobbare få höra att de inte alls förstod varför vi pluggade vidare, när de samtidigt berättade att de aldrig skulle kunna klara sig själva på sin lön. Ibland känner man bara för att vara så barnslig att ta en kopia på en lönespec och gå förbi och lämna in och säga "Det var därför jag pluggade vidare.". Fast då kanske de skulle bli väldigt arga =)

2009-01-10 @ 15:59:38
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jag lade just till dig på bloggkoll, jag gillar din blogg! =)

2009-01-10 @ 16:33:25
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Ja, tänk om man kunde göra en sån grej, bara visa upp och be k*rringarna att hålla käften. Men, som vuxen ansvarstagande människa får man väl bara tänka att där sitter de och är griniga. Fortfarande. Hehe. Så går det.

2009-01-10 @ 20:05:22
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0