Shopping och pp

I helgen har jag faktiskt varit lite duktig igen. Tagit tag i lite mer med flyttkartongssakerna, dammsugit huset och igår lagade jag med lite hjälp av syster mat till mamma slutade att jobba. Enkelt men gott blev det. Pasta med bacon-, paprika- och champinjonsås också en god avokadosallad till det...

Igårkväll var det givetvis körslaget som gällde. Bollnäs gick vidare till nästa vecka också. Så nu håller vi en tumme riktigt hårt för att de får vara kvar några veckor till..:)

På dagens schema stod shopping i Valbo. Det blev lite småsaker shoppat iaf.. Måste ju vänta och se vad jag kan shoppa i Thailand innan jag shoppar här hemma... God mat på Ikea som vanligt också morotskaka på det, mums. Jag måste testa Leilas morotskaka någon dag. Tveksamt om jag hinner det innan jag åker dock. Om inte annat får jag väl ta det när jag kommer tillbaka hem till Sverige. Kvällen har spenderats framför datorn med powerpointpresentationen som vi ska ha på fredag när vi redovisar på Volvo...

Om en vecka vid den här tiden ligger jag i en säng i Phuket på Kata Beach iaf...Najs..:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0