Tillbaka i Bollnäs..

Efter en och en halv vecka i fjällen är jag nu tillbaka i Bollnäs. Har haft riktigt bra väder nästan alla dagar. Skidbackarna var perfekta även om det var lite väl blåsigt mellan varven uppe på toppen. Längdskidspåren var nypistade de flesta dagarna så hade varit helt perfekt om det inte var för att både mina och mammas skidor inte är vallade som de borde... Vi har tagit oss ut de flesta dagarna i längdspåret iaf. Så det känns både i benen och mellan skulderbladen nu...:) Skoterspåren har också varit riktigt fina utom i dalen där det var lite guppigt. Hur som helst har det varit riktigt bra där iaf..

Nu är jag som sagt tillbaka i Bollnäs. Imorgon ska jag roa mig med en massa "måste göra saker". Ska ringa massa samtal för att fixa en hel del, maila lite, handla lite och åka till farmor med en tidning... Borde även börja att se över mina saker som står här i rummet och packa om de så att de är i ordning i flyttkartongerna när det är dags för nästa flytt. Får väl se hur mycket jag hinner med imorgon och hur mycket jag får spara till tisdag.

Har inte orkat packa upp kameran ännu så bilder får ni vänta på till imorgon. Internet verkar fungera bättre här än i fjällen iaf så jag hoppas att det inte ska krångla med bilderna imorgon. Börjar ju bli riktigt tråkigt att läsa på den här bloggen utan bilder annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0