Tvätt och packning..

Idag ska jag ta itu med att fundera på vad jag egentligen ska ha med mig till Thailand.. Kan ju vara bra att fundera på det idag eftersom det bara är imorgon och onsdag kvar. Tvättar jag idag är jag ju säker på att det har torkat till på onsdag iaf...haha...

Det ska jag roa mig med nu på förmiddagen sedan ska jag hälsa på alla på gamla jobbet vid deras eftermiddagsfika tänkte jag. Ska bli skoj att träffa alla igen, har ju inte sett dem sedan i somras. Efter det blir det hälsocentralen för att träffa farbror (eller tant) doktor. Jag behöver nya allergitabletter om jag ska klara mig hela tiden i Thailand för har inte så många kvar.

Ska väl ta tag i letandet av kläder nu, för det kan jag lova att inte är det enklaste bland alla mina flyttkartonger och högar...:) Vem vet, nästa vecka kanske min tvätt hänger som på bilden nedan istället. Dock med risk för att bli solblekt i sådant fall..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0