Utlovande länken...

Här kommer länken till mitt och Anns färdiga examensarbete som jag lovade tidigare:

http://epubl.ltu.se/1402-1617/2008/235/index.html

När jag ändå håller på är det väl lika bra att lägga ut länken till min och Louises C-uppsats också:
http://epubl.ltu.se/1402-1773/2008/161/

Idag har vi bokat fyra nätter på Krabi också så nu ska allt bara packas ner i resväskan imorgon så är jag redo att åka efter det. En sak är iaf säker och det är att jag kommer ha grym träningsvärk i rumpan efter dagens pumppass. Istället för att köra en låt till rumpan så fick vi först träna med ena benet till en låt och sedan till en ny låt med andra benet. Dubbelt så långt rumppass mot för vad jag är van vid med andra ord. Kan lova att det var jobbigt men som ledaren sa "är det inte underbart" och någonstans är väl den där smärtan man känner just då helt enkelt underbar också. För det är väl just därför som vi står där i en timme och "plågar" oss, för att vi tycker om det..:)

Orkar inte skriva något mer nu så vi hörs en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack:)



Hoppas att du får en härlig morgondag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0