3 jobb och ett icke existerande tfnsamtal senare..

Det gick sådär med mitt planerande för förmiddagen för först ringde Ann så jag pratade med henne och sedan ringde jag Carro och planerade lite inför kvällen. Har iaf fått iväg tre ansökningar samt försökt ringa ett fjärde ställe. Dock var hon jag försökte kontakta på möte fram till 15 så får väl prova att ringa efter det. Risken är väl dock att hon vill gå hem klockan 15 en fredageftermiddag men bara ett par korta frågor jag har så förhoppningsvis har hon några minuter till övers..

Håller på att koka potatis så att jag kan äta, blev lite senare än jag hade tänkt mig, sedan funderar jag på att byta om och sminka mig så jag är klar i tid ikväll...haha... Ska bli skönt att få hoppa ur mysbyxorna ett tag iaf...:)


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Hoppas ni får det kalas ikväll!

2009-03-13 @ 18:01:12
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0