Avprickning

Så här ser dagens lista ut nu:

* Gå igenom en massa olika sidor och kolla vilka jobb som har kommit ut
* Söka några jobb (beroende på vad som hittas)
* Städa nedervåningen
* Ringa arbetsförmedlingen
* Boka tågbiljetter
* Någon slags träning (vad det blir beror på hur kroppen känns på eftermiddagen)

Har gått ganska bra med andra ord.. Har samlat på mig flera jobb som jag ska söka under morgondagen också... Tågbiljetterna funderar jag fortfarande lite på så bokar dem efter att jag kommer hem från gymet. Appråpå gymet så ska jag väl byta om nu snart och ta mig en promenad ner så kan jag åka med mamma hem...:) Idag blir det bröst och triceps också kanske jag slänger in lite mage beroende på vad klockan blir... Hade funderingar på kondition/core ett tag men nu blev det första passet i 3-splitten istället... Jag funderar på att snart göra om mitt gymupplägg men tänkte vänta till Sara kommer hem så att jag vet på ett ungefär hur vi lägger upp tjejklassikerträningen först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0