Blev en trevlig eftermiddag och kväll

Mötet idag kändes jättebra. Känns som att jag äntligen har fått en person på arbetsförmedlingen som förstår mig och faktiskt är till min hjälp. Hur skönt som helst. Jag kunde inte ha varit mer nöjd med min nya handledare...:)

Efter mötet åkte jag hem och plockade lite till på mitt rum, sedan ringde mamma och sa att det började folka ihop sig vid invigningen av Karlsson så då åkte jag bort dit. Stannade och hämtade ut ett paket med lite träningslinnen och underkläder som jag hade beställt på vägen dit. Kan slänga upp bilder på dem imorrn för just nu är jag för trött. Väl vid Karlsson var det bara att konstatera att det var GRYMT mycket folk så jag gick in till mamma och dem istället. Där stod vi och faschinerades av allt folk och alla bilar till de stängde. Då gick jag, mamma och Therese över till Karlsson vi med. Hade lugnat ner sig med folk vid det laget iaf. Fick lite småsaker inköpta så ni får bilder även på det imorgon. Bjöds även på tårta och jag fick en bit som var typ dubbelt så stor som Thereses och mammas bit...Undra om jag såg extra hungrig ut eller något?!:)

När vi kom hem gjorde jag mat och åt lite. Mamma köpte en klocka som vi skulle korta armbandet på. Vi lyckades dock inte få ur sprintarna (heter det så?!) ur den så gick sådär. Varpå jag säger "Nu skulle Sara ha varit här för hon kan ju allt!" Det som är så roligt då är att högst fem minuter senare plingar det på dörren och vem står där om inte Sara på ett spontanbesök. Ibland blir man riktigt överraskad..:) Självklart fixade Sara klockan iaf... Den tjejen kan som sagt ALLT...:)

När hon hade åkt så satt jag mig här och läste igenom en massa bloggar som hade uppdaterats under dagen och nu snart tänkte jag nog uppsöka sängen så att jag orkar upp något sånär i tid imorgon...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0