Brasa och filt

Det blev aldrig någon längdtur. Pappa åkte vid halv två någon gång så åkte med honom och hoppade av vid Hamra då. Gick in och handlade lite mjölk och tänkte sedan ta mig en promenad hem. Därför blev det en promenad på 5 km. Dock blåste det en hel del och molnen låg fortfarande väldigt lågt så tänkte att det kanske var lite dumt att gå upp på fjället helt själv. Därför spar jag på det till imorgon för då sägs det ju faktiskt att det ska bli sol igen..:)

När jag kom hem lade jag mig i soffan för att läsa lite i min bok men det slutade med att jag somnade och sov middag i en timme. Jag får sömnsjuka så fort jag är här uppe tror jag. Fast den här gången kan jag ju alltid skylla på att jag inte har sovit någon middag tidigare den här gången... När jag vaknade igen så gjorde jag en brasa och nu sitter jag i fotöljen framför brasan med en filt. Har datorn i knät samtidigt som jag tittar på Fear factor USA.

Funderar på att göra mig lite middag nu också. Får nog bli lite rester som finns kvar. Revbenspjäll och potatis alternativt potatismos... Återkommer säkert senare ikväll...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jösses, så mysigt du verkar ha det där du är!

2009-03-01 @ 19:22:15
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0