Cykelinlämning och sol

Imorse vaknade jag vid sju av att solen lyste in i rummet, helt underbart. Dock är det ju svårt att motivera sig till att kliva upp när man inte har så mycket planerat för dagen så jag vände på mig och sov en timme till. Sedan masade jag mig faktiskt upu iaf. Nu har jag hunnit äta frukost, klätt mig och lagt på ett lager mascara. Har även hunnit med att cykla ner med systers cykel till verkstaden och tagit en promenad hem i den underbara solen. Väderrapporten har pratat om regn idag så jag blev riktigt förvånad när jag såg att det var sol, börjar dock mulna på nu så det blir säkert regn innan det är färdigt... Ska hursomhelst få hämta cykeln i eftermiddag igen, då ska de både ha servat och bytt däck på den. Sedan är det bara för mig att börja cykelträna... Sara kom ju hem igår också så bara snön fortsätter försvinna i den här takten kanske vi snart kan sätta igång att träna lite seriöst...:)

I övrigt blir det som vanligt en stunds jobbsökning också hade jag tänkt att städa i kylskåpsdörren eftersom mamma har städat resten av kylskåpet i helgen medan jag var i Stockholm och roade mig. Ska se klart filmen jag började på igår också, blev så trött så sista halvtimmen av den sparade jag till idag.

Har fått fin träningsvärk i triceps också och den lär väl hinna bli värre än... Skönt skönt...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0