Dagens att göra...

Just nu sitter jag och äter frukost. Efter den ska jag ta tag i jobbsökandet igen, har ett par samtal att ringa och sedan förhoppningsvis ett par till ansökningar att skicka iväg. Beroende på hur lång tid det tar så hade jag tänkt städa upp på mitt rum efter igår. Just nu ligger det en kartongbit (det är snarare än bit än en låda när man handlar böcker på nätet), påsar med gårddagens shopping, skor och lite grejjer jag tog hem från fjällen samt en del skålar och grejjer som ska ner i en flyttkartong. Så dagens mission innehåller som vanligt lite städning. Gör den inte jämt det i Bollnäs?! :) Sedan får vi ju inte glömma att tvättstugan innehåller en hel del tvätt som ska bort var eftersom torkskåpet hinner med....

I övrigt ska jag ta mig till gymet hade jag tänkt.. Byter nog lite plats på passen den här veckan och börjar med bröst och triceps. Känner fortfarande av ryggen efter snöskottning och skidåkning så kan ju vara dumt att träna den då... Tveksam till att jag hinner med hela 3-splitten den här veckan eftersom det blir första passet idag men det får gå in lite på nästa vecka helt enkelt. Jag har ju ändå varit i fjällen och skottat snö och åkt skidor och promenerat så har fått en hel del träning ändå..:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0