Dags att sova snart igen...

Passet på gymmet började sådär, massa folk överallt och kände att jag inte riktigt fick till det som jag ville men efter ett par övningar gick det riktigt bra. Kommer nog att ha fin träningsvärk i både bröst, triceps och mage imorgon.. Köpte en träningstidning härromdagen där det följde med en dvd med fitnessyoga så funderar på om jag ska testa den imorgon om jag hinner...

Ska kliva upp tidigt och följa med mamma till jobbet när hon börjar iaf. De har krångel med en skrivare så jag ska kolla om jag lyckas få igång den. I övrigt vet jag inte riktigt vad det blir imorgon. Är egentligen sugen på ett pumppass men det går nog sådär med tanke på kvällens pass...

Funderar på att leta reda på sängen nu snart iaf...*trött*

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jobbigt med mycket folk på gymmet, sånt kan störa nåt grymt tycker jag.



Själv var jag iväg och sprang en runda ikväll, det var riktigt skönt, hoppas att det blir någon mer runda denna veckan, jag är nöjd om jag kan springa 2 gånger i veckan känner jag.

Grymt nöjd med att knät höll också, 7 km skidor i lördags och 6 km löpning idag och jag har inte det minsta ont, det är oerhört positivt!

2009-03-23 @ 22:42:16
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Svar på kommentar från dig från förra veckan: jaa, vad jobbar jag som egentligen? I ett projekt är jag byggledare, i andra blir jag mer uppdragsledare och i vissa projekt blir jag mer bara utförare, det är lite olika. Väldigt roligt med variation i alla fall!

2009-03-23 @ 22:51:23
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Svar på gammal kommentar igen: (jag skall snart gå och lägga mig). Ja, är man arbetslös kan ju 150 kr sparas och läggas på andra saker, själv är jag väldigt beroende av min yoga. Den har lärt mig mycket om mig själv och min kropp och den ger väldigt mycket själsligt. Nu kom min kissemiss in... vi skall nog gå och lägga oss nu =)

2009-03-23 @ 22:54:16
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0