Dags att sova

Så var den hör dagen slut snart också då... Efter middagen har jag mest slappat och planerat lite för veckan. Den här veckan händer det ju faktiskt LITE mer än vad de har gjort de senaste veckorna... Imorgon ska jag söka ett par jobb som jag hittade idag. Jobb som jag något grymt mycket vill ha. Så håll en tumme jättemycket för att jag får någon av dem...:)

Sedan tänkte jag hinna med att träna imorgon igen för på onsdag blir det inget gym iaf för trav då så blir nog lite jäktigt. Får bli lite cykling eller något istället tror jag. Om inte annat kan jag ju cykla fram och tillbaka till travet om vädret och underlaget tillåter det. På torsdag blir det iaf helt vilodag från träningen eftersom jag kommer att åka till Sthlm på morgonen och inte komma hem förrän gymet har stängt. Så benpasset får nog bli först på fredag...

För övrigt har jag ett nytt projekt på gång. Bara i tankarna än så länge men tror att det kan bli riktigt bra fakiskt. Ska fundera och planera lite till innan jag avslöjjar något. Blir det något av det så kommer jag avslöjja det inom sinom tid iaf...:)

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och kolla på en film innan jag sover faktiskt. Har lite break i mitt läsande nu om kvällarna, mest för att jag har haft en massa annat för mig.. Dock börjar jag nog på med nästa bok snart, ni märker väl när bokrecensionerna börjar att dyka upp igen....

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Det är alltid roligt att gå och fundera och tänka på nya projekt man kan ta sig an, jag tror det är väldigt viktigt att ha det - och skoj dessutom!

2009-03-31 @ 06:56:50
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0