Effektiv förmiddag

Den här har varit en effektiv förmiddag. De senaste timmarna har jag roat mig med att söka fem olika jobb. Känns riktigt bra att ha fått iväg ansökningarna. Har fortfarande några till på hög som jag ska söka men jag känner att nu får det vara nog för en stund. Huvudet klarar inte av att skriva personliga brev och sälja sig själv allt för många gånger på rad e. Så nu tänkte jag göra ordning lite mellanmål och gå ut och sätta mig en stund innan det blir lunch och senare träning.

Ska hinna med att fixa med lite papper och sådant inför morgondagens möte också men det tar jag lite senare eller till och med ikväll. Allt är i stort sett fixat så det ska bara skrivas ut. Nu får det bli solen iaf, hörs senare...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jädrars vad du söker jobb! Jag är imponerad! Hur många jobb har du sökt sedan du började söka? Måste vara massor?

2009-03-27 @ 15:53:26
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0