En underbart vårig dag..

Solen har som sagt skinit hela dagen, hur skönt som helst. Efter att ha fixat med arbetssökningar och haft mig så gick jag ut. Bestämde mig för att vara snäll och ta fram systers cykel för att tvätta och pumpa den. Eller snäll och snäll, egentligen var jag bara ute efter att låna den så jag kan börja öva inför tjejvättern. Hade tänkt börja med att låna den idag när jag skulle ute å fixa lite men tji fick jag. Syster hade nyckeln med sig i fickan på jobbet i Arbrå.. Är ett par mil dit så är ju inte direkt så att jag fick för mig att gå och hämta den heller.. Så imorgon får hon lämna den hemma så att jag kan ta cykeln till och från stan. Cykeln är ren och fin nu iaf, dock kanske den behöver smörjas upp lite efter vintern också..



Efter att ha fixat med cykeln satt jag mig och läste i solen ett tag, passade även på att ta en fika på balkongen, hur skönt som helst... Se själva...
  

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad härligt att sitta i solen och fika, det är verkligen livskvalitet!

2009-03-22 @ 17:41:11
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0