Farmor, middag och promenad..

Var som sagt och hälsade på farmor idag med mamma och pappa. Hade med oss lite fika så satt där och fikade och pratade. Jag kom på att jag ska göra iordning ett litet fotoalbum åt henne där jag skriver vilka alla är och så, så ska kolla efter lite bilder någon dag och ta tag i det. Jag får något att pyssla med och hon får något att bläddra i och en chans att komma ihåg oss alla runt omkring henne lite...:)

Efter att vi hade varit där åkte vi hem och lagade middag och åt sedan lyckades jag lura med mamma ut på en promenad på en timme. När vi kom hem var jag så klart hungrig igen så då blev det en dubbel portion med havregrynsgröt med äppelmos och en glassbåt till efterrätt så nu är jag mätt igen...

Tittade på melodifestivalen har jag hunnit med också och nu tittar jag på Employee of the month. Känns som det är en småfjantig film men det gör ju att jag kan sitta här samtidigt iaf.. Efter filmen ska jag lägga mig och läsa en stund hade jag tänkt, boken jag började med igår är helt okej till en början iaf så jag hoppas att resten av den är det också..


(Bild tagen från www.imdb.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0