Fått en del gjort iaf...

Jag har fått en del gjort idag iaf. Har sökt ett par jobb också har jag skrivit tre anbud åt pappa och gjort iordning en excelmall åt honom. I övrigt har jag roat mig med att svara i telefon, det har typ ringt konstant idag tror jag. Allt från folk som har sökt jobb, till folk som vill säja saker, till fax till folk som har ringt fel... Jag borde få betalt som sekreterare nu när jag går hemma om dagarna..;)

Har hackat och kokat morötter också, verkar inte finnas tärnade, konserverade morötter i en enda affär i stan så mamma köpte morötter som jag fick hacka och koka själv istället så ska hon göra morotsstuvning ikväll tror jag.. Eftersom jag inte har knäppt nå roliga bilder idag får ni se mina morötter istället.. 11 dl hackade morötter blev det iaf, nu är de kokta och klara för att kunna användas för att göra morotsstuvning..

 

För övrigt blir min träningsvärk bara värre och värre, gör ont att sitta ner nu till och med.. Det måste ju ha varit ett bra pass igår iaf då... Jag får trösta mig med det och att mina muskler förmodligen växer så att det bara knakar om dem...;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Var glad att det inte finns konserverade morötter i bollnäs. Det är ju jätteäckligt. Nu fick ni godare mat och du fick ha roligt till på köpet =)

2009-03-10 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0