Fått en del gjort idag ändå..

På förmiddagen kändes det som att tiden gick jättesakta. Var inte jättepeppad att skriva några ansökningar heller och det känns som att det behövs lite engagemang när jag skriver dem om jag ska ha någon chans att få jobbet jag söker.. Satt och letade efter ansökningar som jag kan söka istället. Så nu har jag faktiskt en hel hög på lager som jag kan söka imorgon även om jag bara fick iväg två ansökningar idag.

Efter att ha suttit och letat efter jobb och ätit lunch och haft mig så tog jag en promenad ner på stan. Gick förbi Scandic och köpte fyra biljetter till tjejmässan på fredag. En till mig och mamma och en till Carro och hennes mamma. Jag hoppas och tror på en väldigt trevlig kväll. I somras när de hade en liknande tjejmässa var det riktigt trevligt iaf. Då hade de en våg så man fick mäta hur många % fett och muskler man bestod av. Jag hoppas att de har den med den här gången också, vore kul att se om det är någon skillnad...:)



Fortsatte sedan in till affärerna där jag hämtade ut lite bilder och sedan blev det gymet. Blev bröst, triceps och mage.. Inte ett superpass men helt okej... Sedan började jag ta mig en promenad hem igen. Halvvägs åkte pappa dock förbi mig med bilen så då fick jag åka med honom hem. Jag gick ju ner, kan ju inte motionera allt för mycket..;)

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan lagade jag middag. Har även hunnit läst ut en bok till ikväll så imorgon kommer en ny bokrecension. Ännu en typisk tjej bok..;) Ska nog ta mig ner till biblioteket snart innan jag plöjjer igenom alla böcker jag köpte förra veckan. Fick en massa boktips av Spessartin tidigare som jag måste utforska närmare...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0