Gårddagens shopping

Här är då längdskiddräkten som jag köpte igår:



Syns inte så väl på bilden men den har rosa detaljet iaf. I övrigt är den svart, tyckte det var ett säkert kort så kan jag förhoppningsvis ha den i flera år utan att tröttna på den allt för mycket... Så nu vill jag till fjällen och åka längdskidor.. Lite roligare med ordentliga kläder..:)

Jag var ju även och hämtade ut mitt bokpaket så nu har jag lite att läsa igen. Jag ska dock försöka att inte läsa allt för snabbt, är ju inge roligt om de tar slut på en gång. Kanske kan varva böckerna jag köpte med några biblioteksbesök. För att köpa böcker är ju faktiskt ganska dyrt i längden även om pocketböcker är relativt billiga... Har funderingar på att leta reda på mammas gamla bokgömma också. Det som talar emot det är att hennes böcker (citat) "ligger någonstans i något av förråden i kartonger, tror jag". Med andra ord inte världens roligaste uppdrag fast jag har kanske inget bättre för mig heller.. Här är böckerna jag hämtade igår iaf:



Blev som ni kan se åtta stycken böcker (en var restad så den ströks helt från ordern). Så nu kan ni se fram emot (eller fasa för *ler*) fler bokrecensioner. Som det kanske syns på bilden så blev det bara typiska "tjejböcker" den här gången men läst en hel del deckare ett tag nu så kändes som att det inte gjorde så mycket. Får väl besöka biblioteket mellan några av dessa böcker som sagt...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Så härligt med böcker! Det är så härligt att läsa och jag saknar det så himla mycket, nu för tiden räcker varken tiden eller orken till, men ibland får jag riktiga perioder då jag läser rätt mycket, men inget mot vad jag gjorde förut då jag säkert läste två böcker i veckan. Saknar den tiden nåt grymt... vad läser du för slags böcker? Vill du ha boktips?

2009-03-06 @ 17:46:44
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0