Gym och tv-kväll

Efter förra inlägget gjorde jag faktiskt just det jag skrev att jag skulle. Jag gick runt till alla blommor i huset och noppade dem också snurrade jag på dem 180 grader så att de skulle växa jämt... Efter det skurade jag badrummet uppe och dammsög både uppe och nere. Råkade dock glömma mamma å pappas sovrum så jag måste nog ta en vända där imorgon...:)

Sedan kom pappa hem och skjutsade mig till gymet. Blev ett lagomt pass för bröst, triceps och mage. Hann även med lite vadpress för det gjorde jag aldrig igår. Tyckte inte benpasset igår var jättehårt men träningsvärk i rumpan och baksida ben idag så det bara ryker om det iaf..:) Imorgon blir det nog en vilodag från gymet så tänkte jag köra ett rygg och bicepspass på onsdag och ett ben och axelpass på torsdag. Känns som det blir perfekt start inför kommande helgen som jag hoppas att ska bjuda på en hel del skidor...

Åt spagetti och quornfärs till middag och sedan skulle mamma äta lite gröt och mackor så då måste jag ju också äta några mackor till efterrätt eftersom mamma hade köpt "lilla" osten...


Efter detta blev det duschen och sedan har jag hängt i soffan framför tv'en. Kollade på familjen annorlunda. För er som inte har hört talas om det så följer de tre familjer där ena familjen har 5 barn, ena 8 barn och den tredje familjen har 10 barn. Jag är helt klart imponerad av allt jobb de lägger ner samtidigt som de säkert får mycket kärlek av varandra också..:) Hur som helst så tror jag att jag nöjjer mig med 2-3 barn i framtiden, 10 känns som lite väl många...

Ska nog leta mig mot sängen och läsa lite innan jag ska sova nu.... Hörs imorgon...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Så skönt med gymmet! Själv har jag varit på yoga ikväll, det var inte alls dumt! MEn oj vad jag är sliten, jag skall verklgien försöka dra ner på arbetstiden nästa vecka, det funkar inte att jobba så här känner jag, jag orkar inte ha någon fritid =(

2009-03-17 @ 21:06:07
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Anders

Nä, bevare mig väl för 10 ungar... Men av osten att döma, kan man nästan tro du har ett hel dagis att försörja.;)

2009-03-19 @ 09:48:54
URL: http://sredna1985.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0