Gymmat och bakat muffins

Det blev ingen cykeltur till gymet för syster hade tagit med sig nyckeln till jobbet igen... Det ska hon nog få höra när hon kommer hem..;) Blev en promenad ner istället iaf. Blev som jag skrev tidigare ett ben- och axelpass. Körde bensträck, bencurl, benpress (först brett sedan smalare) också vadpress. För axlarna blev det bara tre övningar men de tog bra iaf, vilket ju faktiskt är huvudsaken..

När jag kom hem blev det en dusch och sedan middagslagning samtidigt som jag gjorde äppel- och kanelmuffins så bara syster kommer hem och äter middag så ska jag koka lite kaffe så att vi kan ta en fika till Let's Dance... Ska bli kul att se vem som vinner. Laila dansar bäst enligt mig men Magnus har gjort mest framsteg och gör det riktigt bra med sin kroppshydda så jag tror det kan bli väldigt jämnt...

Jag måste ta och packa ikväll också eftersom jag åker imorgonbitti. Frågan var bara vad sjutton man har för kläder när man går på krogen i Sthlm?! Eller går ut alls. Var ju ut på juldagen och då dansade vi massor vilket jag hoppas på imorgon också..:)

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Ja, jag hoppas verkligen att jag är igång nu och att allt går bra så att det i alla fall blir ett pass iv eckan, det underlättar ju nu när jag får sommartid på jobbet och bara kommer jobba 37,5 h per vecka! Jag är så glad att jag kommit ut och sprungit två gånger denna veckan trots helvetet på jobbet!

2009-03-27 @ 22:38:04
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Oj, så många jobb du sökt! Håller tummarna för intervjuerna du skall gå på! Jag tycker du är helt otrolig som inte tappar gnistan utan fortsätter söka, det är väldigt bra gjort!

2009-03-27 @ 22:50:18
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0