Imorgon kommer min Carro hem..

Imorgon kommer som sagt Carro hem från Sthlm över helgen. Så imorgonkväll blir det tjejmässa på Scandic med våra mammor och på lördag blir det nog en fika inne i stan. Ska bli riktigt skoj att ses igen. Vi börjar ju faktiskt ses ofta för att vara vi nu för tiden, skoj skoj... För vad skulle jag göra utan min Carro? Min egen vapendragare.. Det spenderas många timmar i telefonen och mycket skvaller, skratt (och tårar) blir det. En sak är iaf säker och det är att bättre vän går inte att hitta. Ensam är vi starka och tillsammans är vi oslagbara...;)


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Ja, rutiner i träninge är väldigt viktigt, tyvärr är ju mitt jobb sånt att jag inte kan ha några rutiner, vilket stör mig jättemycket, det är oerhört irriterande faktiskt.



Gräsklippning är grym motion, men en självgående gräsklippare är helt nödvändigt, vår gräsmatta är på ungefär 2000 kvadrat och har minst sagt en frodig växtlighet, det växer som bara tusan (tror det kan bero på att jag gödslar den rätt friskt), så lite drivning måste man ha. Men min promenad över gräsmattan brukar vara två timmar och på den tiden tar jag ungefär 12 000 steg. Jag skall låna pappas fina hand-gps som han har när han springer, för att se hur lång sträcka jag egentligen tillryggalägger under en normal klippning. Under den mest intensiva växtsäsongen blir det klippning två gånger i veckan och det är bara jag som klipper eftersom min sambo är grymt pollenallergisk och jag tycker det är onödigt att han skall gå i allt det där när han blir så dålig av det. Sen är ju ved en grej som är motion som tusan. Att såga ved kan ju få den stöddigaste att krokna =)



Att komma iväg är inte mitt problem faktiskt, för jag är oerhört bestämd av mig, har jag bestämt mig så gör jag det. Så onsdag blir första dagen på gymmet. Onsdag nästa vecka blir perfekt. Och då är det mycket som skall till för att det inte blir så, det är ju jag och min tjurskallighet, har jag bestämt mig är jag orubblig =)

2009-03-13 @ 06:18:42
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0