Kusin på besök och sedan gymet

Sara kom på besök idag. Riktigt skoj att träffas och höra lite mer om hennes resa. Förhoppningsvis får jag höra ännu mer under våra kommande träningspass..:) Roligt med ett avbrott i jobbsökandet iaf.. Åkte med Sara ner till cykelverkstaden när hon skulle åka hem. Så nu är cykeln hämtat och bakdäcket utbytt på systers cykel så nu kan jag börja cykelträna..:)

Cyklade hem och åt lite mellanmål och bytte om för att sedan cykla ner på gymet. Blev ett rygg och bicepspass och jag är grymt nöjd med ryggpasset. Höjde upp mig 2 kg till på hantelrodden så nu har jag ökat 6 kg på två månader, känns riktigt bra.. Här ska byggas ryggmuskler..;)

Imorgon ska jag kliva upp och söka lite jobb innan det är dags att åka till travet och jobba. Jag hoppas på bra väder eftersom jag har tänkt cykla dit.. För mina regnbyxor ligger dumt nog i en flyttkartong i Trollhättan så lite tråkigt annars... I övrigt vet jag inte vad det blir imorgon, jobbar som sagt från 12 och fram till typ 16 eller något. Ska bli riktigt skönt att göra lite nytta en dag iaf. Efter det cyklar jag nog hem och lagar lite mat och så. Blir en tidig kväll imorgon iaf så att jag orkar med att åka till Sthlm över dagen på torsdag...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad roligt att höja! Sånt får man alltid extra energi av!

2009-04-01 @ 21:41:16
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0