Lördag

Så är det helg igen då.. Ingen större skillnad för mig dock..:) Idag har jag mest slöat hittills så tänkte ta och städa upp lite i köket och dammsuga hela huset. Eller det som går att dammsuga uppe, mest flyttkartonger överallt... Inte mitt fel...*ler*.. Sedan ska vi nog ta en promenad och gå och hälsa på farmor också, inte träffat henne på ett par veckor nu igen ju eftersom jag har varit i fjällen, bäst att passa på när jag har chansen..

Annars vet jag inte vad dagen ska bjuda på, är sugen på att gå och se Män som hatar kvinnor men får se om det kanske blir imorgon. Skulle ju helst behöva någon som vill följa med och se den också...:)

Nej, dags att sätta igång med att göra något vettigt... Blir inga bilder till det här inlägget för sitter på pappas dator och där finns det nästan inga bilder...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipsen =) och här var det samma gamla visa... städa, städa ;) lite annat också iofs, haha

2009-03-07 @ 12:47:12
URL: http://haglundbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0