Män som hatar kvinnor

Jag älskade böckerna när jag läste dem och jag älskar verkligen filmen också. Nu väntar jag bara på uppföljarna... Eftersom det inte kommer nå fler böcker så får jag helt enkelt nöjja mig med att det förhoppningsvis snart dyker upp två filmer till... Inte konstigt att filmen ligger på topplistan, jag kan inte annat än förstå det...:)



För övrigt verkar måndagar vara "bloggläsar"dagen för alla som är här inne. Läsantalet minskar alltid lite i samband med helgerna (antar att vi alla har bättre saker för oss då) och på måndag är det alltid mest läsare på min blogg om man kollar de senaste veckorna... Lite konstigt dock, så många som läser och jag har kanske en aning om vilka högst hälften av er är... Så vilka är ni?!:)

Jag hade rätt om gympasset tidigare iaf, blev riktigt hårt. Kommer nog att ha grym träningsvärk i ben och rumpa imorrn, skönt skönt... Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok och sedan ska jag sova för börjar faktiskt känna mig lite trött...


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Puh... Jag led genom alla brutala scener, men annars var filmen grym!

2009-03-10 @ 16:37:53
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Spessartin

Samma sak för mig, vet nog ungefär vilka hälften är, de andra har jag ingen aning om vad det är för filuerer...

2009-03-10 @ 19:56:06
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0