Mer sol..:)

Vaknade upp till sol imorse igen, hur härligt som helst. Har precis bokat tågbiljett och haft mig. Ska boka lite mer tåg innan jag sätter igång med jobbsökandet igen. På dagens lista står inte allt för mycket förutom att jag ska söka lite jobb och köra ett benpass på gymet... Ikväll blir det finalen av Let's dance så måste ju se den nu när jag sett de flesta andra programmen. I övrigt har jag ingen aning om vad dagen ska bjuda på. Fortsätter vädret att hålla i sig så kanske jag ska passa på att gå ut en stund..:)

Återkommer under dagen med bilder på gårddagens shopping..

Kommentarer
Postat av: Mela

ja härligt med vår! men nu är den borta =(

vakna av plogbilen i morse.. sucka

2009-03-27 @ 12:07:31
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Postat av: Mela

jag hade hellre vaknat av Aylas bökande som vanligt haha

nää den 13,e när vi far hem från bollnäs till götet igen så ska de vara vår här! annars tar jag ungen och emigrerar till sydligare breddgrader haha =D

2009-03-27 @ 12:12:52
URL: http://nevertheless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0