Mitt MSN mår sådär..

Eftersom jag fått x antal frågor om det.. Nej, jag tycker inte det är kul att logga in och ut på MSN. Uppenbarligen vill det inte fungera. Loggar in och får vara inne ett par sekunder innan jag loggas ut... Därmed även anledningen till att jag inte har varit på msn på ett par kvällar.

De som vill vet ju hur de når mig ändå... Här, via mail eller min mobil, som för övrigt lägger av lite då och då när det ringer och jag är utomhus i kylan, men det var en annan femma...haha...

Suttit och läst lite om Bad Gastein där kusinvitamin är. Nog för att det är helt underbart att vara här men när man ser utsiken som hon har så blir man faktiskt lite avundsjuk...:) Jag hoppas du har det jättebra där borta iaf, för du ser helt klart ut att ha det...:)

Nej, nu ska jag (den ytliga delen av mig) kolla på My secret life.. Hon är ju ändå uppvuxen i Bollnäs så jag får skylla på det...*ler*.. Lite kul att se iaf..:)


Kommentarer
Postat av: Sara K

Jaa...man ska inte klaga. Visst har man det bra ;) Men du, åker ni inge slalom? Kram

2009-03-04 @ 16:49:31
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0