Ny dag..

Så var det återigen en ny dag då. Har precis ätit frukost och gjort mig klar samt diskat upp lite kastruller som låg i doskhon så nu ska jag ta tag i jobbsökandet. Efter det får vi se vad jag hittar på beroende på vad klockan har hunnit bli. Riktigt fint väder ute även om det just nu är -9.5 grader. Jag hoppas på lite varmare väder när solen gått upp lite mer så kanske det går att vara ute en stund utan att frysa ihjäl.

I övrigt blir det som jag sa igår lite gym idag för rygg och biceps. Också ska jag som sagt laga lite middag ikväll till resten av familjen tänkte jag. Enkelt men förhoppningsvis ganska gott...:)

Nej dags att ta tag i jobbsökandet nu så hörs vi lite senare....



Förresten, är det någon av er som brukar använda Tradera (till att köpa eller sälja saker) och vad tycker ni om det i så fall?


Kommentarer
Postat av: Sara K

Jag hade en period i höstas då jag sålde massa skor på Tradera. Var super! Har dock inte köpt nåt där. Lite skeptisk så jag, men tror att man kan göra fina fynd. Går lixom inte att klanta sig för då får man ett dåligt omdöme och då får man inte sälja eller köpa nåt.

2009-03-25 @ 16:21:39
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0