Packad och klar för att sova

Nu har jag packat ner det jag ska ha med mig förutom lite toalettsaker som får packas ner imorgonbitti. Behöver som tur är inte så mycket för två dagar...:) Blir sängen och sova nu snart iaf så att jag orkar upp till tåget imorgon... Jag kommer inte att ha någon dator med mig i helgen så ni får en uppdatering på söndag om vad jag har haft för mig under helgen... Ska försöka ha med mig kameran och knäppa en massa bilder i helgen också.. Ska bli hur kul som helst att träffa folk igen iaf. Sovdags nu som sagt iaf...

Sov gott och hoppas ni får en riktigt bra helg!

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jag håller med dig, såklart så har du större chans till jobb ju fler du söker, men ändå kan jag förstå hopplösheten och att den kommer ibland. Dock tror jag att du kommer att få jobb, för du verkar vara en framåt person som kämpar och det är viktiga egenskaper.



Jag hade funderat på en joggingrunda nu på morgonen, men jag är verkligen så sliten att det inte ens fanns i tankarna, det vikiga är ju att inte stressa eller pressa sig när jag är så stressad i jobbet, träningen får aldrig bli ett krav, för då blir det inte alls bra... jag är iaf nöjd med tre träningar den här veckan, över en mil sprungna =)

2009-03-28 @ 09:14:20
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Ha en riktigt bra helg, ser fram emot att läsa om helgen på söndag!

2009-03-28 @ 09:22:07
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0