Redo att åka..

Har hunnit söka tre jobb till sedan förra inlägget så sex jobb sökta sammanlagt idag. Tre i Göteborg och tre strax utananför Göteborg. Har även hunnit byta bort mina myskläder och lagt på lite smink så nu är jag redo att åka. Carro och hennes mamma skulle hämta upp mig strax före sex så för en gångs skull springer jag inte runt och jäktar sista minutrarna..:) Det blev nya jeansleggings och en svart tröjja... Också ett par svarta höga stövlar till det...



Ska bli kul att se om det bli något inhandlat ikväll, jag har tänkt passa på att köpa lite strumpor att springa i nu när de är billiga iaf. Sedan var det ett par snygga skor i reklambladet men risken är väl stor att de tar slut fort... Ska bli kul att komma ut och göra något iaf. Framförallt ska det bli skoj att få träffa Carro...

För övrigt börjar träningsvärken i ryggen komma riktigt fint trots den dåliga kontakten igår.. Däremot har jag inte speciellt mycket träninsvärk i biceps konstigt nog, hårda är de iaf..;)

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Inte lätt det där med gräsklippare ;) Med självgående menar jag en sån som har drivning på hjulen, gräsklippare som inte har någon drivning alls är hemska att arbeta med, det är nog inte riktigt bra för kroppen i längden. Vår gamla (som följde med huset) tvärdog förra sommaren och vi köpte en ny, ett rejält underverk som är jättebra. Efter det inköpet blev jag faktiskt rätt insatt i det här med gräsklippare =)



Alltså, dessa människor i Lyxfällan, nåt problem med pengar måste de ju bara ha eftersom de inte verkar se kostnaderna...

2009-03-13 @ 22:22:55
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Sara K

Oj!Har ni fått nya tapeter på väggarna nu? fint!

2009-03-13 @ 23:23:34
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/
Postat av: Ta all min energi och...

Hur kan man lägga märke till tapeterna med en sådan otroligt snygg tjej mitt i bilden? kram

2009-03-14 @ 00:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0