Redo för hemfärd

Var mulet idag med så nu har vi packat ihop oss, städat stugan, bytt sängkläder och handdukar och nu väntar vi bara på att diskmaskinen ska bli klar så ska vi röra oss mot Bollnäs...

Läste ut min bok jag höll på med igår också, orkade dock aldrig recensera den igår så det får bli ikväll eller imorrn. Jag kanske inte får låna internet ikväll av syster eftersom jag har haft det med mig hela veckan..:)

Nu när vi åker hem så här tidigt skulle jag hinna på gymet idag också, dock har jag fortfarande träningsvärk överallt så jag spar kanske det till imorgon.. Får se hur jag gör..

Nu är maskinen klar så nu ska vi röra på oss... Om jag inte måste byta om först, mamma gillar inte min mysdräkt tror jag..haha..


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Förstår precis hur du känner med jobb, boende och sånt. Man måste ju börja någonstans, ananrs blir det väldigt svårt.



Jag har skickat ett jobbförslag till dig. Jag använde den mailadress du använt i kommentaren till mig. Hoppas det är ok. Det är en tjänst på det företag jag jobbar, och kanske är det något för dig? Vi söker ju mycket folk. Som du ser finns det ju många olika arbetsorter dessutom. Vet ju inte exakt vad det är du är utbildad inom, men kanske är det värt att kolla upp vidare?



Att vara trygg hemma är jätteviktigt, och att man vågar gå ut, så var det inte för oss den sista tiden i stan, men här på landet är man verkligen fri. Jag vågar gå ut sjävl mitt i natten utan problem, och det är ett gott betyg =)

2009-03-05 @ 18:14:06
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0