Redo...

Just nu sitter jag och äter middag samtidigt som jag sitter här och skriver. Är färdigpackad och har brett matsäckssmörgåsar så nu väntar vi bara på att mamma ska komma hem från jobbet så ska vi packa bilen och åka efter det...

Idag har jag hunnit med att uppdatera mig i jobbannonserna som har kommit ut, suttit ute i solen en stund, varit till gymet och kört ben och axlar samt beställt lite nya kläder. Eller kläder och kläder, tröjjan jag ville ha var helslut så blev träningslinnen och underkläder. Ska jag fortsätta träna i den här takten (och säkert ännu mer när vi kommer igång med konditionsträningen när Sara kommer hem) så kan det behövas lite mer träningskläder..:)

Nu ska jag äta upp och dammsuga av här innan mamma kommer hem tänkte jag så nästa gång skriver jag från fjällen istället...

Kommentarer
Postat av: Sara K

Jag behöver styrka och kanske lite kondition till dig, så i sommar får du hålla i styrkeövningarna så styr jag upp konditionsträningarna ;) Okej?

2009-03-19 @ 20:21:15
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0