Riktigt trevlig kväll

Hade som vanligt riktigt trevligt igår, det har jag ju alltid med Carro..:) Blev som vanligt en hel del skvaller och skratt under kvällen. Mamma fick en del historier berättat av oss om våra hemresor från krogen när Åsa brukar skjutsa hem oss. Vad ska man säga, intressanta har de ju varit mellan varven iaf...haha...

Jag shoppade två par springstrumpor som jag hade tänkt också köpte jag en långärmad träningströja med luva. Kan vara bra att ha ute att springa och cykla i innan det blir varmt...Dags för mat nu snart så skriver mer senare...


Kommentarer
Postat av: Sara K

Du går in för det riktigt och köper nya träningskläder?! Kul! Det är aldrig fel med bra kläder!

2009-03-14 @ 17:12:21
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0