Shopping

Här är det jag inhandlade på Karlsson igår. Det blev ett par panelgardiner. Kändes som jag behövde lite vårigare gardiner men jag vill ju ändå ha lite färg så då kändes de där bra. De var så billiga att de lätt var värda att köpa som ombyte.

Blev även en förpackning med fyra stycken tallriksunderlägg. Mamma och Therese tyckte nog att de var lite väl rosa men jag tyckte de var fina, är ju bara att se till så att jag anpassar resten efter det så att det ser bra ut.

Slutligen blev det en muffinsform. Hittade en som var mer lagom i storlek än den mamma har, också har jag en egen till den dagen jag flyttar nu, perfekt..:) Så nu får det bli muffinsbak någon dag...





Var även och hämtade ut mitt paket från H&M. Mamma och syster hade också lite saker i paketet men det som var mitt var följande. Två nya träningslinnen och en ny sporttop. Kändes som att det kan behövas nu när det ska in fler träningspass varje vecka...:) Också blev det som vanligt lite underkläder. Jag är ju duktig på det där med att handla underkläder från H&M. Dock bra med riktigt billiga underkläder om man vill ha i massa olika färger.. Däremot ska man nog inte ha för stor byst för deras BH'ar för vad jag har hört är de inte så bra då. Tur att jag inte har det problemet iaf..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0