Shoppingen från Tjejmässan

Tröjjan som jag investerade i:



Sedan köpte jag ju faktiskt en till berlock till mitt silverarmband också, det glömde jag när jag skrev tidigare. Måste gå in och sätta en "krok" så jag kan fästa den på armbandet till veckan dock...




När jag hittade berlocken i en fyndlåda gick samtalet så här:

Jag: Åh, titta!
Mamma: Det är ju våg..
Jag: Ja, jag är ju våg?!
Mamma: Men justja, det är du ju.
Expediten: Jag som trodde Anki var din dotter!

Ja, vad ska man säga... Går ju inte att hålla koll på allt e...:)

Kommentarer
Postat av: Sara K

Haha...du har verkligen inte mycket för dig. Det är ju super att du går in för det. har rätt bra koll på cykelrundor jag å! Finns en jättefin runt gäddvik! Vad har du för cykel? Men många växlar?

2009-03-14 @ 19:13:22
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0